Online Vevőszerzés

Marketingtámogatás kisvállalkozóknak

Mit tud tehát adni egy jól felépített rendszer Önnek?

Több vásárló
Hűségesebb ügyfelek
Magasabb haszonkulcs
Több szabadidő

Szeretné? Itt a megoldás »

Vevőszerző rendszerek

Pontosan tudjuk, hogy egy vállalkozónak nem honlapra, hanem vevőkre van szüksége. Mit ér egy olyan weboldal, amit alig látnak és nem termel profitot? Éppen ezért "csak honlapot" nem fogunk itt egyet sem elvállalni.

2010 óta építünk online vevőszerző rendszereket és volt mellettük több "legolcsóbb honlap is", ezért pontosan láttuk a különbségeket! Egy jól megtervezett és optimalizált rendszer folyamatosan új vevőket hoz vállalkozásnak és hatékonyan építi a bizalmat a meglévő ügyfelekkel is. Egy ilyen csomag 7 részből áll:

  1. Marketing tanácsadás
  2. Kivitelezés (maga a honlapkészítés)
  3. Analitikai szoftverek telepítése, beállítása
  4. Keresőoptimalizálás
  5. Online hirdetési kampányok tervezése, beállítása
  6. Konkurencia-vizsgálat, pozicionálás
  7. Utókövetés, optimalizálás (havonta /negyedévente)

Ha a fenti 7 lépés közül bármelyik kimarad, azzal sok látogatót veszít és rengeteg bevételről mond le. Ha csak a fele munkát végzik el, akkor a különbség már igazán jelentős, de a tulajdonos sokszor nem is tud róla, hogy mennyit veszített. Ha pedig a fentiek közül valaki csak 1-2 elemre koncentrál, akkor garantáltan elmarad az átütő siker. (Egyszerűen túl sok vállalkozás kínálja ugyanazt egyszerre, ezért ma már nem könnyű kiemelkedni a tömegből.)

Természetesen sokan megelégszenek annyival, hogy van egy honlapjuk, ami "talán hoz új vevőket". Nincs ezzel semmi probléma, nekik elég lehet valóban egy 15-20.000 Ft-os megoldás is. Sőt, akár "ingyenesen" is fel lehet építeni a cégen belül, ha van elég szabadidejük és türelmük hozzá.

A mi ajánlatunk azoknak szól, akiknek van egy jó termékük vagy szolgáltatásuk és szeretnének befektetni a későbbi siker érdekében. 100%-os garancia nincs, de az esetek többségében a rendszer ára néhány hónapon éven belül kényelmesen megtérült.

Egy jó online rendszer olyan, mintha lenne a vállalkozásnak egy napi 24 órában dolgozó ügyfélszolgálatosa, aki soha nem fáradt, soha nem feszült. Teszi mindezt ráadásul egy ember éves munkabérének a töredékéért az év 365 napján. (Pl. egy bolti eladót minden hónapban fizetni kell, amiért ő 'csak kiszolgál'. Ezzel szemben ez az "online munkatárs" extra profitot termel. Én is dolgoztam bolti eladóként/értékesítőként, ezért is tudom, hogy ott térben és időben csak nagyon korlátozottan lehet elérni a célpiacot. Ráadásul a legtöbb ember úgy jött be, hogy előtte már szétnézett az interneten és sok termékről többet tudott, mint mi.)